Binbirdirek Mah. Klod Farer Cad, Güven Apartmanı No:2/302 Fatih/İstanbul, Turkey

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

امروز 6 مرداد 1403

بهترین حمام های ترکی استانبول

بهترین حمام های ترکی استانبول

استانبول به دلیل تاریخ، فرهنگ و معماری غنی خود شناخته شده است. یکی از تجربیات بی نظیری که بازدیدکنندگان استانبول می توانند از آن لذت ببرند، بازدید از حمام های سنتی ترکی است که به حمام نیز معروف هستند. این حمام ها تجربه ای آرامش بخش و جوان کننده را ارائه می دهند که قرن ها از آن لذت می برد. در این مقاله به بررسی برخی از بهترین حمام های ترکی استانبول می پردازیم.

1. حمام جاغال اوغلو

حمام جاغال اوغلو

حمام جاغال اوغلو یکی از قدیمی ترین حمام های ترکی استانبول است که قدمت آن به سال 1741 باز می گردد. این حمام در منطقه تاریخی سلطان احمد، نزدیک به جاذبه های گردشگری محبوب مانند ایاصوفیا و مسجد آبی واقع شده است. این حمام دارای معماری خیره کننده به سبک عثمانی با کف مرمر و گنبدهای بلند است.

بازدیدکنندگان می توانند از خدمات مختلفی از جمله ماساژ، لایه برداری و درمان های حمام لذت ببرند. این یکی از مکان هایی است که باید در جهان بازدید کرد. خوشحال می شویم برای رزرو حمام ترکی به شما کمک کنیم. اگر به راهنمای تور خصوصی استانبول یا تور اماکن تاریخی استانبول بپیوندید، می‌توانیم این حمام ترکی را بعد از تور به شما بسپاریم.

2. حمام تاریخی خرم سلطان

حمام تاریخی ایاصوفیه خرم سلطان

حمام تاریخی ایاصوفیه خرم سلطان که به نام خرم سلطان حمامی نیز شناخته می شود، در نزدیکی ایاصوفیه قرار دارد و توسط معمار عثمانی، معمار سینان در قرن شانزدهم ساخته شده است. این حمام در ابتدا برای همسر سلطان سلیمان، خرم سلطان ساخته شد.

این حمام دارای کف‌های مرمری زیبا، معماری خیره‌کننده و گنبد مرکزی بزرگ است. بازدیدکنندگان می توانند از خدمات متنوعی از جمله حمام ترکی سنتی، ماساژ و درمان های بدن بهره مند شوند. اگر دوست دارید پس از راهنمای تور خصوصی استانبول ما بپیوندید، خوشحال خواهیم شد که رزرو کنید.

3. حمام ترکی کیلیچ علی پاشا

حمام ترکی کیلیچ علی پاشا

حمام ترکی کیلیچ علی پاشا در محله توپخانه واقع شده است و در قرن شانزدهم توسط معمار مشهور عثمانی میمار سینان ساخته شده است. این حمام دارای معماری زیبا به سبک عثمانی و گنبدی خیره کننده است. بازدیدکنندگان می توانند از خدمات متنوعی از جمله حمام ترکی سنتی، ماساژ و درمان های بدن بهره مند شوند. فاصله کمی با شهر قدیمی دارد. به همین دلیل است که برای رسیدن به این حمام ترکی باید از ماشین شخصی یا تراموا استفاده کنید.

4. حمام گالاتاسرای

حمام گالاتاسرای

حمام گالاتاسرای در منطقه بی اوغلو واقع شده است و در قرن پانزدهم توسط معمار عثمانی هایرتین ساخته شده است. این حمام دارای معماری خیره کننده به سبک عثمانی با گنبد مرکزی و پنجره های زیبای رنگی است. بازدیدکنندگان می توانند از خدمات متنوعی از جمله حمام ترکی سنتی، ماساژ و درمان های بدن بهره مند شوند. ما می‌توانیم این حمام را بعد از راهنمای تور خصوصی استانبول در تکسیم برای شما بگذاریم.

5. حمام سلیمانیه

حمام سلیمانیه

حمام سلیمانیه در منطقه تاریخی سلیمانیه قرار دارد و در قرن شانزدهم توسط معمار مشهور عثمانی معمار سینان ساخته شده است. این حمام دارای معماری زیبای سبک عثمانی با گنبد مرکزی بزرگ و کف‌های مرمری خیره‌کننده است. بازدیدکنندگان می توانند از خدمات متنوعی از جمله حمام ترکی سنتی، ماساژ و درمان های بدن بهره مند شوند.

در آخر، بازدید از حمام های سنتی ترکی یک تجربه بی نظیر و آرامش بخش است که بازدیدکنندگان استانبول نباید آن را از دست بدهند. حمام های ذکر شده در بالا خدمات متنوع و معماری خیره کننده ای ارائه می دهند که به بازدیدکنندگان احساس شادابی و طراوت می دهد. چه به دنبال یک ماساژ آرامش بخش باشید و چه به دنبال یک حمام ترکی سنتی باشید، این حمام ها مطمئنا تجربه ای به یاد ماندنی را ارائه می دهند. ما به عنوان آران تور خوشحال خواهیم شد که در رزرو بهترین حمام استانبول به شما کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط