Binbirdirek Mah. Klod Farer Cad, Güven Apartmanı No:2/302 Fatih/İstanbul, Turkey

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

امروز 6 مرداد 1403

بهترین محله های استانبول برای رزرو هتل

Discover the Best Istanbul Tours

استانبول با تاریخ غنی، فرهنگ پر جنب و جوش و معماری خیره کننده، یک مقصد گردشگری محبوب است که سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند. انتخاب محله مناسب برای اقامت در هتل در استانبول می تواند تجربه شما را بسیار افزایش دهد و دسترسی راحت به جاذبه های اصلی، مراکز حمل و نقل و امکانات رفاهی را تضمین کند. در این مقاله، چندین محله در استانبول را بررسی و ارزیابی می‌کنیم و بهترین منطقه را برای یافتن هتل‌هایی که ترکیبی عالی از راحتی، راحتی و نزدیکی به جاذبه‌های کلیدی را ارائه می‌دهند، برجسته می‌کنیم.

سلطان احمد

1. سلطان احمد:

جذابیت های تاریخی و جاذبه های نمادین سلطان احمد که در قلب شبه جزیره تاریخی استانبول قرار دارد، بدون شک یکی از بهترین محله ها برای گردشگران است. این مکان دارای جاذبه های نمادینی مانند ایاصوفیه، مسجد آبی (مسجد سلطان احمد)، کاخ توپکاپی و بازار بزرگ است. اقامت در سلطان احمد به شما این امکان را می دهد که در تاریخ و فرهنگ غنی استانبول غرق شوید. این منطقه طیف گسترده ای از هتل ها را ارائه می دهد، از گزینه های لوکس گرفته تا اقامتگاه های مقرون به صرفه. ما به عنوان آران تور خوشحال خواهیم شد که در هتل های سلطان احمد به شما کمک کنیم. می توانید به راهنمای تور خصوصی استانبول و تور اماکن تاریخی استانبول بپیوندید.

تاکسیم

2. تاکسیم یا تکسیم:

مرکز پویا استانبول مدرن اگر فضای مدرن و پر جنب و جوش بیشتری را ترجیح می دهید، تقسیم محله شماست. میدان تقسیم که به عنوان قلب مدرن استانبول شناخته می شود، یک مرکز شلوغ با انواع هتل ها، رستوران ها، کافه ها و مغازه ها است. خیابان استقلال، خیابان اصلی عابر پیاده در تقسیم، مملو از بوتیک‌ها، گالری‌ها و مکان‌های تفریحی است. از تکسیم می‌توانید به راحتی به مناطق محبوب مانند بی اوغلو و کاراکوی و همچنین گزینه‌های حمل‌ونقل عمومی دسترسی داشته باشید.

بی اوغلو

3. بی اوغلو:

فضای هنری و تفریحات شبانه در مجاورت تقسیم، بی اوغلو به خاطر حالات هنری، زندگی شبانه پر جنب و جوش، و مناطق شیک مانند گالاتا و جهانگیر مشهور است. این محله طیف گسترده ای از هتل های بوتیک، اقامتگاه های شیک، و گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهد. این یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال فضایی پر جنب و جوش، کافه های مرسوم، مد روز، گالری های هنری، و صحنه های زندگی شبانه شلوغ هستند.

کادیکوی

4. کادیکوی:

بهشت فرهنگی سمت آسیایی برای دیدگاهی متفاوت از استانبول، کادیکوی را در سمت آسیایی در نظر بگیرید. این محله پرجنب‌وجوش، تجربه محلی آرام‌تر و معتبرتری را ارائه می‌دهد. کادیکوی به‌خاطر خیابان‌های جذاب، صحنه‌های آشپزی متنوع، و بازارهای پرجنب‌وجوش مانند مدا و بازار کادیکوی مشهور است. می‌توانید طیف وسیعی از هتل‌های بوتیک و اقامتگاه‌های مقرون‌به‌صرفه را در کادیکوی بیابید، با دسترسی آسان به بخش اروپایی از طریق کشتی. از آنجایی که در سمت آسیایی استانبول است، ما برای تورهای استانبول خود خدمات تحویل نداریم.

5. بشیکتاش:

بشیکتاش

بشیکتاش پر جنب و جوش و راحت، واقع در سمت اروپایی، یکی دیگر از محله های عالی برای اقامت در هتل است. این منطقه پویا است که فضاهای مسکونی و تجاری را در هم می آمیزد و فضایی پر جنب و جوش در روز و شب ارائه می دهد. بشیکتاش خانه معروف کاخ دولما باغچه، میدان بشیکتاش و منطقه پر جنب و جوش اورتاکوی است. این محله دارای هتل‌های متنوعی است که با بودجه‌های مختلف پذیرایی می‌کنند، و موقعیت مرکزی آن امکان کاوش آسان در سایر نقاط استانبول را فراهم می‌کند.

نتیجه گیری:

انتخاب بهترین محله برای اقامت در هتل در استانبول به ترجیحات، بودجه و تجربیاتی که در طول اقامت خود به دنبال آن هستید بستگی دارد. سلطان احمد نزدیک به بناهای تاریخی است، تکسیم و بی اوغلو فضایی مدرن و پر جنب و جوش را ارائه می دهند، کادیکوی یک تجربه محلی در سمت آسیایی ارائه می دهد، در حالی که بشیکتاش راحتی و سرزندگی را با هم ترکیب می کند. این محله ها و ویژگی های منحصر به فرد آن ها را در نظر بگیرید تا موقعیت هتل مناسبی را پیدا کنید که با اهداف سفر استانبول شما همسو باشد.
به عنوان آران تور، خوشحال خواهیم شد که راهنمای تور خصوصی استانبول، تور کشتی شبانه استانبول، اجاره قایق خصوصی در استانبول، تور بالن کاپادوکیا، تور قرمز کاپادوکیه، تور پاموکاله، تور افسوس و تور آنتالیا را برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط