Binbirdirek Mah. Klod Farer Cad, Güven Apartmanı No:2/302 Fatih/İstanbul, Turkey

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی 24 ساعته

امروز 6 مرداد 1403

تورهای ترکیه: یک سفر به دنیای زیبایی های طبیعی و فرهنگی

استانبول

ترکیه با داشتن تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی، جاذبه های گردشگری فراوان و طبیعت بکر، یکی از مقاصد محبوب گردشگری در جهان است. تورهای ترکیه به عنوان یکی از بهترین راه های برای دیدن این کشور زیبا، با استقبال بسیاری از مسافران روبرو شده است با آران تور همراه باشید.

جاذبه های تورهای ترکیه

تورهای ترکیه شامل بازدید از شهرهای تاریخی مانند استانبول، آنتالیا و کوش آداسی، بازدید از موزه ها و معابد باستانی، بازدید از مناظر طبیعی زیبا مانند دریاچه وان، صخره های کپادوکیا و کوه های البرز شمالی است.

بازدید از شهرهای تاریخی

استانبول، پایتخت ترکیه، یکی از شهرهای تاریخی و زیبای جهان است. بازدید از مسجد بلو، مسجد سلطان احمد، قصر توپ کاپی و بازارهای گردشگری در این شهر، تجربه بی نظیری است.

آنتالیا، شهری با تاریخ بسیار قدیمی و جاذبه های گردشگری فراوان، به عنوان یکی از بهترین مقاصد توریستی در جهان شناخته می شود. بازدید از قلعه کارا کاله، موزه آنتالیا و بازارهای شهر، تجربه جالبی خواهد بود.

کوش آداسی، با شناور شدن در آب های زیبای دریای مدیترانه و بازدید از قلعه کوش آداسی و بازارهای آن، یک سفر رویایی خواهد بود.

استانبول2

بازدید از معابد باستانی

تورهای ترکیه شامل بازدید از معابد باستانی مانند آیا صوفیا، معبد آرتمیس و معبد زیبای تمپلون است. بازدید از این معابد باستانی، به دیدن تاریخ و فرهنگ ترکیه کمک می کند.

بازدید از مناظر طبیعی زیبا

تورهای ترکیه شامل بازدید از مناظر طبیعی زیبا مانند دریاچه وان، کوه های البرز شمالی و صخره های کپادوکیا است. بازدید از این مناظر طبیعی زیبا، به دیدن طبیعت بکر ترکیه کمک می کند.

جمع بندی

تورهای ترکیه به عنوان یکی از بهترین راه های برای دیدن این کشور زیبا، با استقبال بسیاری از مسافران روبرو شده است. بازدید از شهرهای تاریخی، معابد باستانی و مناظر طبیعی زیبا، تجربه بی نظیری خواهد بود.

برای رزرو و انجام تور های: شام در کشتی تنگه بسفر، تور جزایر پرنس استانبول، تور قایق تفریحی خصوصی استانبول، تور اماکن تاریخی استانبول، راهنمای فارسی خصوصی، تور غروب در قایق استانبول، تور بالن کاپادوکیا و … با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط